Spijker Makelaardij B.V. Almere

PERSOONLIJK en DOORTASTEND! Al 25 jaar uw NVM makelaar in Almere!

Spijker Makelaardij B.V. Almere

Beoordelingen gemiddelde

9,2

Het gemiddelde is gebaseerd op 103 beoordelingen in de laatste 24 maanden.
De makelaar nodigde afgelopen jaar 92% van de klanten uit voor het schrijven van een beoordeling.
Hoe komen deze beoordelingen tot stand? Lees meer.

Verkoop beoordelingen

Dhr. Harrie van Rijn
Rataplanstraat 1
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Wederom mijn woning laten verkopen door Spijker en weer erg tevreden over hele gang van zaken. Een volgende keer zou ik zonder meer weer voor Spijker kiezen.
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Dhr. Jager
Brancusistraat 5
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Dit is wat je van een makelaarskantoor mag verwachten het was een feest om met de mensen van Spijker te werken. Realistische waardering van de woning. (andere makelaars schatten de woning 35 tot 60K lager in) Kennis van de markt en de omgang met verschillende culturen(expats), Na elk bezichtiging duidelijke en eerlijke feedback. Ontzorgd worden in de gehele administratieve rompslomp. En bovenal de vrolijke dames van de binnendienst geen b.s. gewoon knallen en verkopen.
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Reactie van Spijker Makelaardij B.V. Almere
Bedankt voor deze prachtige beoordeling! En dank voor het vertrouwen in ons kantoor! - Team Spijker Makelaardij Almere
Een funda gebruiker
Holbeinstraat 41
9,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Zeer tevreden over Spijker Makelaardij. Het contact verliep zeer spoedig met een goede service. De aangewezen makelaar was zeer deskundig.
Deskundigheid
9
Lokale marktkennis
9
Prijs / kwaliteit
9
Service en begeleiding
9
Een funda gebruiker
Gitaarstraat 61
2,5
Ik zou deze makelaar niet aanbevelen.
Het gedrag van Francois was ronduit teleurstellend. Naast een serie mooie beloftes vooraf- en slappe excuses achteraf, waren er 3 bijzonder vervelende voorvallen: Een uitzonderlijk hoog bod werd pas dagen later aan ons doorgegeven. Hierdoor ging de kans voorbij en zijn we potentieel enkele tienduizenden euros misgelopen. Een plantenpot bij de ingang van ons appartement was gaan lekken terwijl wij op vakantie waren. Dit werd niet schoongemaakt voorafgaand aan een bezichtigingen. Hierdoor kregen kijkers een vuile kamervloer te zien. De koper werd onnodig bang gemaakt met onwaarheden over de water- en energieaansluitingen. Het probleem lijkt te zijn dat Francois teveel verschillende klanten tegelijk aanneemt - en dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Proactiviteit en duidelijke communicatie zijn in elk geval ver te zoeken. De kantoormedewerkers waren wel erg aardig en behulpzaam.
Deskundigheid
3
Lokale marktkennis
4
Prijs / kwaliteit
1
Service en begeleiding
2
Reactie van Spijker Makelaardij B.V. Almere
Beste klant, we zijn best geschrokken van uw bericht. Temeer omdat wat u hier stelt absoluut niet aansluit bij hoe wij ruim 25 jaar werken en derhalve een onjuist beeld geeft. We hebben een dergelijke reactie dan ook niet eerder ontvangen (zie alle overige referenties) en vinden het jammer dat u e.e.a. hier als feiten plaatst en aannames doet, maar niet open staat om het te bespreken. Zonder toelichting en hoor en wederhoor kunnen wij er verder ook niet inhoudelijk op reageren. We vinden het natuurlijk vervelend voor u dat u, met name zo te lezen het gedrag van de medewerker, teleurstellend vindt en hadden gehoopt dat u het traject met een beter gevoel had kunnen afsluiten. Team Spijker.